Не винаги е така лесно – потребителят преглежда уебсайта ви за първи път, заинтересува се от вашата марка и купува нещо на същото посещение. Въпреки че това би бил чудесен сценарий, реалността доказва, че този процес отнема време. И създаването на потребителско преживяване е важен момент за достигане до финалната заявка.

Процесът на покупка не е права линия. Потребителят може един ден да се натъкне на вашия уебсайт, да го прегледа за малко и да си тръгне. Може след месец, два да прочете нещо в блога ви и да се абонира за вашия мейлинг. А може и да вдигне телефона и да се свърже с представител на търговския екип, за да зададе въпроси относно продуктите и услугите ви. И така би могло да му отнеме и няколко седмици докато най-накрая купи нещо.

Като маркетолози е редно да предвиждаме това поведение и да помагаме на купувачите да преминават по този път.

И един от най-добрите начини е чрез ретаргетинг. Много важно е още от самото начало той да има цел. Има различни типове ремаркетинг стратегии. Ние от Оптимистик предлагаме една – storytelling – излъчване на потребителя на последователни криейтиви. Даваме възможност за излъчване на втори криейтив на потребителите, които вече са проявили интерес към рекламата и са кликнали.

Свържете се с нас за повече информация и запитвания.