5 дигитални тренда за пъблишъри

  1. Доверие – с всеки публикуван материал трябва да оправдавате доверието, което читателите имат към вашата медиа. Съдържанието на сайта трябва да е надеждно, достоверно, проверено, така че потребителите да са сигурни че информацията, която получават от сайта е истинска . Уместното и точно съдържане, историите, които са наистина полезни за вашата аудитория е това което изгражда дългосрочна връзка между вас и потребителите на сайта.
  2. Подкаст – тренд, който набира скорост последните няколко години, особено популярен в САЩ. Платформите, които може да използвате са доста, стига сайта ви да позволява разказването на истории, дискусии, теми с интересни гости, важни за аудиторията на сайта. Подкастът има добавена стойност към дигиталното съдържание на сайта ви и е още една възможност да стигнете до потребителите, които предпочитат да консумират аудио съдържание.
  3. Гласова оптимизация (Voice SEO) – все по-активно потребителите използват гласовите технологии на своите устройства, за да търсят съдържание. Технологията зад гласовото търсене успява да идентифицира намерението на даден потребител зад всяка ключова дума, много по-бързо от другите технологии. Потребителите говорят със своите гласови асистенти, така, както говорят със живи същества. При гласовото търсене потребителите използват своя естествен език, за разлика от търсенето, при което пишат.
  4. Мобилни технологии – безспорно мобилните технологии промениха начина, по който потребителите консумират съдържание. С увеличаващия се трафик в световен мащаб, който пъблишърите получават от мобилни устройства, създаването на съдържание фокусирано изцяло за мобилни устройства е най-добрия начин да увеличите трафика на своя сайт, както и да подобрите връзката със своята аудитория, по-голямата част от която най-вероятно е пред мобилно устройство. Сторитата (Stories) са перфектния начин да разкажете история (статия), която да е изцяло насочена към мобилните платформи.
  5. Инфлуенсъри – постоянната нужда от хора, на които може да се вярва он-лайн промени начина, по който се възприема съдържанието и начина, по който даден продукт се купува. Това дава възможност на пъблишърите да използват инфлуенсъри, които да им помогнат да осъществят трайна връзка със своята аудитория. Доказано е че хората вярват повече на инфлуенсърите, отколкото на рекламите. Връзката между инфлуенсър и потребител е по-естествена и смекчава натрапчивото присъствие, което често предизвиква рекламата. С креативността си, доверието и големия рийч инфлуенсърите могат да помогнат на пъблишърите да увеличат своята аудитория.