Персонализацията остава ключова, но концепцията ще се развива.

Милениали и поколение Z – две от най-големите демографски групи – обичат всичко да е персонализирано. Въпреки това, за разлика от своите предшественици, поколение Z имат съвсем различни съображения при вземане на решениe за покупка.

От предпочитане на екологични или социално отговорни марки до избор на даден продукт, защото един от любимите им инфлуенсъри в социалните медии или известна личност го препоръчват. Потребителските им модели са уникални. И с увеличаването на броя на представителите на поколение Z и навлизането на новите поколения, персонализацията в рекламата ще става все по-неизбежна, като това изисква и по-умни стратегии за управление на данните, сегментирането на аудиториите и таргетирането на рекламите.

 

Connect with your customers and break through the noise

Ние от Optimistic Network свързваме вашите кампании с тези премиум аудитории, в премиум български сайтове чрез премиум рекламни формати.
Открийте ги и общувайте с тях на тяхна територия.
Срещнете ги на страниците на сайтовете, които сами избират да четат, в зависимост от темите които ги вълнуват чрез специлно селектираните Optimistic категории:
– Лайфстайл
– Култура и изкуство
– Кино

 

Ако сте готови да подобрите дигиталния си маркетинг, опитайте с форматите в премиум мрежата Optimistic. Свържете се с нас за повече информация, запитвания, технически спецификации, планиране.