Пандемията COVID-19 промени коренно работата на бизнесите и големи и малки, и отношението им към маркетинговите стратегии. С внезапното нарастване „ у дома“ икономиката се наложи марките рязко да преастроят фокуса към диджитъл, за да останат печеливши, тъй като сега, повече от всякога, потребителите търсят дигиталните медии, като източник на съдържание, комфорт и дори креативност.

Тук и ние споделяме няколко практически съвета, затова как да останете на повърхността и да излезете от коронавирус кризата по-силни.

1. Удвоете дигиталните си бюджети.
Много компании се изплашиха, което е абсолютно нормално, но това повлия и на техните маркетингови и рекламни бюджети – надолу. Съветът ни е да не бъдете едни от тях.Сега е най-доброто време да удвоите дигиталните си бюджети и да увеличите пазарния си дял.

2. Бъдете още по-социални (онлайн).
Ангажирайте аудиториите и не просто разговаряйте с тях, а водете диалог, който да ги накара да се почувстват, като част от общност и да усетят готовността ви да им бъдете в истинска полза и помощ.

3. Поставете хората си на първо място
Живеем в невероятни времена, в които един тон работа може да се свърши и дистанционно. Когато се отнасяте с уважение към служителите си и ги оставите да поставят на първо място здравето и семействата си, те ще бъдат още по-лоялни и отдадени на работата си и ще поддържат високи нива на производителност и обслужване, а това винаги е добре и за бизнеса и за морала.

4. Развивайте, не отменяйте.
Станахме свидетели на много примери за бизнеси, които преминаха към он-лайн модели и други, които развиха портфолиото си или тотално го промениха. Тази гъвкавост ще е полезна за всички ни в дългосрочен план.

5. Съдържанието е критично важно.
Затова отделяйте време да поднасяте по най-ангажиращия начин това, което имате да кажете.

6. Подкрепете локалния пазар, включително медиен и избирайте български сайтове с качествено съдържание, лоялна и вярна аудитория. Именно тук и ние ще се радваме да ви бъдем много полезни. Optimistic Premium.

Пазете се и пазете дистанция.