Видео маркетингът следва тренд на ръст от години. Наблюдаваме увеличение на използването на видео в социалните медии, уебсайтовете и блоговете. Освен това се появиха значителни промени и в начина, по който потребителите консумират видеото. Вече говорим за интерактивни видеоклипове. Те са новата форма на медия, която много водещи марки прилагат, за да ангажират потребителите и да постигат своите цели за дигитален маркетинг.

Интерактивното видео ангажира аудиториите „добре“ даже „много добре“ и ще продължи да бъде важен и критичен компонент на съвременните маркетингови миксове.

Вашият бизнес може да използва интерактивни видеоклипове за много различни цели:
– Мейлинг
-Водене към уебсайт
– към Социална медия
– Абониране за блог и др.

Концепцията, стояща зад интерактивните видеа е да се увеличи ангажираността на аудиторията. 90% от потребителите споделята, че съдържанието е по-приятно, когато е съпроводено със забавление и действие.

Тук и Optimistic инереактивните видео формати, които помагат на рекламодателите да бъдат забелязани и предизвикат ангажираност на аудиториите:
-Mobile scratch
-Cube
-Инбанер 360

Ако сте готови да подобрите мобилния си маркетинг, опитайте с форматите в премиум мрежата Optimistic. Свържете се с нас за повече информация, запитвания, технически спецификации, планиране.